gototopgototop

Чехи терпимі до еротичної реклами

Друк

reklama_dumfinancicz_640x480_200_200

 

Громадяни Чехії терпимі до сексуальних мотивів у рекламі, що викликає певні еротичні фантазії. Реклама на тютюнові вироби та алкоголь, навпаки, більшості чехів неприємнa, і вони хотіли б її заборонити. Зокрема, рекламу на цигарки «відправили б на звалище» 51% громадян.

Менш негативних емоцій у чехів викликає лише реклама на пиво, проти якої 16% жителів країни, і на вино, за яким числиться 15% противників його реклами. Такі дані дослідження агентства Factum Invenio, результати якого були оприлюднені в середу, 16 лютого.

Рекламу з сексуальними й еротичними елементами заборонило б лише 8% респондентів, хоча, в цілому, її не схвалюють 12%. В останні роки проти даного виду реклами висловлювалося не більше 10% опитаних, уточнює Радіо Прага.

весілля та одруження